- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HLD-11-L
RENAULT CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) | 2022
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) uit 2022 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.624 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 92 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) staat nu 40 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 339 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Roermond met een kilometerstand van 34.464 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) |
Kleur | rood |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 720 |
Nieuwprijs | € 36.624 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 TCe Intens | 8700 KM!! | Org NL | CarPlay | Camera | Automaat | Blind Spot | Climate Control |
- 2019
- 8.712 km

Renault Captur 1.0 TCe Intens | Panoramadak | Trekhaak | Camera | Half leder | Carplay | Full LED | Keyless | Navigatie | Climate control
- 2020
- 179.525 km

Renault Captur 1.3 TCe 130 EDC Intens AUTOMAAT
- 2020
- 45.248 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 april 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 11 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 26 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 49 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 49 km |
Actieradius elektrisch stad | 62 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.3 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 133 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 30 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.516 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.057 kg |
Voorasdruk | 1.040 kg |
Achterasdruk | 1.185 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Plug-in Hybrid 160 Intens20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 R.S. Line21 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Iconic22 - 24BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 E-Tech Engineered22 - 24BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HLD-11-L
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.