- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HJT-57-S
RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) | 2023
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 6 maanden oud. In maart 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.324 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR (E-TECH HYBRID) is 49 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 911 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Drachten met een kilometerstand van 6.700 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH HYBRID) |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.289 |
Nieuwprijs | € 36.324 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.0 TCe Intens 90PK | Trekhaak | Navigatie | Half-Leder | Apple CarPlay & Android Auto | Dealeronderhouden
- 2021
- 27.479 km

Renault Captur 1.3 TCe 130 Intens
- 2020
- 92.469 km

Renault Captur 1.0 TCe 90 Intens LICHTMETALEN VELGEN | HALF LEER | NAVIGATIE | CAMERA | LED | PDC | CRUISE | CLIMA | APPLE CARPLAY |
- 2022
- 28.414 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 13 november 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 maart 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 maart 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 13 november 2027 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 107 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.336 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.896 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 1.035 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 715 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HJT-57-S
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.