Peugeot 3008 ALLURE 1.2 130PK AUTOMAAT CAMERA/ELEK.A-KLEP/ADAP.CRUISE/STOELVERW.
- 2024
- 41.291km
- Benzine
- 96kW (131pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024. In juli 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 46.669 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 201 km/h De 3008 is 36 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.137 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zwolle met een kilometerstand van 4.079 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.837 |
Nieuwprijs | € 46.669 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 26 september 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 juli 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 26 september 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | HN09 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
Continue vermogen | 6 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 15 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 124 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.548 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.080 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.300 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.730 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/50R20 Prijzen |
Topsnelheid | 201 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | L |
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.