
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 3 maanden oud. In februari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 38.264 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 175 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 202 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,2 l/100 km. De CX-5 is 56 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 94 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | MAZDA | 
| Model | CX-5 | 
| Kleur | wit | 
| Brandstof | diesel | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 9.319 | 
| Nieuwprijs | € 38.264 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 1 juli 2013 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 3 februari 2020 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 5 september 2025 | 
| APK melddatum | 3 februari 2025 | 
| APK vervaldatum | 3 februari 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | SH | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 2191 cc | 
| Max. vermogen | 129 kW / 175 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 77 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,2 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 136 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km | 
| Roetfilter | affabriek | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.571 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.110 kg | 
| Voorasdruk | 1.125 kg | 
| Achterasdruk | 1.085 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.555 mm | 
| Breedte | 1.840 mm | 
| Hoogte | 1.710 mm | 
| Wielbasis | 2.700 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 202 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s | 
| Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk | 
| Maximum koppel | 380 Nm | 
| Draaicirkel | 11,2 m | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l | 
| Inhoud brandstoftank | 56 l | 
| Segment | L | 
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




