- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check H-647-KX
MAZDA CX-5 | 2013
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 3 maanden oud. In maart 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.335 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 160 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De CX-5 is 71 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 253 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.819 |
Nieuwprijs | € 39.335 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 januari 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 maart 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 maart 2025 |
APK melddatum | 24 januari 2025 |
APK vervaldatum | 25 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 118 kW / 160 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.493 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.030 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.085 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 735 kg |
Lengte | 4.555 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.710 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s |
Maximum vermogen | 118 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 208 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 58 l |
Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Mazda CX-5 (2012)
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA

H-647-KX
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.