
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze KIA CEE D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 7 maanden oud. In januari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.636 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 135 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De KIA heeft een topsnelheid van 195 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,1 l/100 km. De CEE D is 2.158 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 31 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | KIA |
| Model | CEE D |
| Kleur | wit |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.591 |
| Nieuwprijs | € 26.636 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 13 april 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 9 januari 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 9 januari 2020 |
| APK melddatum | 11 december 2024 |
| APK vervaldatum | 7 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G4FD |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1591 cc |
| Max. vermogen | 99 kW / 135 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,8 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 140 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.292 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.820 kg |
| Voorasdruk | 960 kg |
| Achterasdruk | 960 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
| Lengte | 4.310 mm |
| Breedte | 1.780 mm |
| Hoogte | 1.470 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 195 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
| Maximum vermogen | 99 kW / 135 pk |
| Maximum koppel | 164 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 60 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 380 - 1318 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | C |
De tweede generatie Kia Cee’d maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hoewel het model eerder tot het budgetsegment behoorde, wist de tweede Cee’d dit te ontgroeien. Deze meer geraffineerde versie van de compacte middenklasser is een echte allemansvriend, wat hem aantrekkelijk maakt voor verschillende typen bestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



