- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GTX-40-V
RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) | 2024
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.454 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR (E-TECH HYBRID) staat nu 220 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.180 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH HYBRID) |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 3.092 |
Nieuwprijs | € 36.454 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur TCe 90pk Techno | Trekhaak | Navigatie | Sensoren |
- 2022
- 48.007 km

Renault Captur 150pk TCe Intens Camera | Climate | Cruise | Navi | Parkeersens. v+a
- 2019
- 38.491 km

Renault Captur 1.0 TCe 90 Business Zen LED | Carplay | Trekhaak | Navi | Airco | Cruise | DAB | PDC | LMV
- 2021
- 131.250 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 september 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 26 november 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 27 september 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 108 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.345 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.043 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Hybrid 145 Rive Gauche22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Evolution22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Iconic22 - 24BA5SUV
- Captur full hybrid 145 Evolution24 - 25BA5SUV
- Captur full hybrid 145 Techno24 - 25BA5SUV
- Captur full hybrid 145 esprit Alpine24 - 25BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

GTX-40-V
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.