- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN TIGUAN is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 56.205 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 210 km/h De TIGUAN is 218 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.242 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | TIGUAN |
Kleur | groen |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 10.093 |
Nieuwprijs | € 56.205 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 23 oktober 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 oktober 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 oktober 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 23 oktober 2028 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | DXD |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1498 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 13 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 148 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.542 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.170 kg |
Voorasdruk | 1.130 kg |
Achterasdruk | 1.090 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/65R17 Prijzen |
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,1 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 250 Nm |
Draaicirkel | 11,7 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 652 - 1650 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | L |
Is de 3e generatie van de Volkswagen Tiguan wel zo nieuw? Onderhuids is het vooral een doorontwikkeling van de tweede generatie. Daar was weinig mis mee, dus het lijkt niet zo'n verkeerde strategie.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.