- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GLZ-40-N
RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) | 2022
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 7 maanden oud. In september 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.277 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR (E-TECH HYBRID) is 231 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 514 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Lemelerveld met een kilometerstand van 67.895 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH HYBRID) |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.225 |
Nieuwprijs | € 32.277 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 12 oktober 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 september 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 september 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 12 oktober 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Geluidsniveau stationair | 62 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 101 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 112 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.338 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.896 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 1.035 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 715 kg |
Lengte | 4.227 mm |
Breedte | 1.797 mm |
Hoogte | 1.576 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Hybrid 145 Zen21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Business Zen21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Intens21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 R.S. Line21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Initiale Paris21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Rive Gauche22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Evolution22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Iconic22 - 24BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

GLZ-40-N
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.