
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 8 maanden oud. In juni 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 44.279 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 160 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De CX-5 is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 220 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Kerkrade met een kilometerstand van 128.808 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.986 |
| Nieuwprijs | € 44.279 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 28 februari 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 23 juni 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 november 2025 |
| APK melddatum | 3 juni 2025 |
| APK vervaldatum | 22 juni 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | PE |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 118 kW / 160 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.463 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
| Voorasdruk | 1.010 kg |
| Achterasdruk | 1.090 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Lengte | 4.555 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.710 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
| Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
| Maximum koppel | 210 Nm |
| Draaicirkel | 11,2 m |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



