
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 9 maanden oud. In februari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.139 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 131 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De NISSAN heeft een topsnelheid van 183 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De QASHQAI is 23 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Ammerzoden met een kilometerstand van 159.540 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | NISSAN |
| Model | QASHQAI |
| Kleur | bruin |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 3.604 |
| Nieuwprijs | € 39.139 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 januari 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 18 februari 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 9 oktober 2025 |
| APK melddatum | 18 september 2024 |
| APK vervaldatum | 31 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schutbord |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | R9M |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 96 kW / 131 pk |
| Geluidsniveau stationair | 72 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.380 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.005 kg |
| Voorasdruk | 1.110 kg |
| Achterasdruk | 965 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 740 kg |
| Lengte | 4.380 mm |
| Breedte | 1.806 mm |
| Hoogte | 1.590 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 183 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,1 s |
| Maximum vermogen | 96 kW / 130 pk |
| Maximum koppel | 320 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 100 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 430 - 1585 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | L |
De tweede generatie Qashqai werd geproduceerd tussen 2014 en 2021. Hij bouwde voort op het succes van zijn voorganger en bracht verbeteringen in technologie, rijeigenschappen en ruimte. Daardoor werd hij in Nederland zelfs nog populairder dan de oudere variant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

