- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 XDRIVE 25I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 11 maanden oud. In september 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 59.532 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 218 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,3 l/100 km. De X1 XDRIVE 25I is 10 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 360 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Rosmalen met een kilometerstand van 106.105 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 XDRIVE 25I |
Kleur | bruin |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 16.023 |
Nieuwprijs | € 59.532 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 21 juni 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 september 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 mei 2025 |
APK melddatum | 19 mei 2025 |
APK vervaldatum | 19 mei 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N52B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 160 kW / 218 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 12,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 9,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 217 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.575 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.180 kg |
Voorasdruk | 1.030 kg |
Achterasdruk | 1.180 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 230 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,8 s |
Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk |
Maximum koppel | 310 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | L |
In 2015 kwam BMW met een totaal nieuwe X1 op de markt. In tegenstelling tot zijn voorganger was deze C-segmenter een echte SUV. Zijn ruimte, hoge zit en brede keuze aan motorisaties maakte de tweede generatie BMW X1 een groot succes. En die variatie zie je ook terug aan het aantal occasions dat te koop staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.