- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.490 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 156 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 202 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,7 l/100 km. De 3008 is 12 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 335 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 6.913 |
Nieuwprijs | € 32.490 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 29 september 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 september 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 augustus 2025 |
APK melddatum | 9 juli 2025 |
APK vervaldatum | 9 augustus 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. by schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 5FV |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 115 kW / 156 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.455 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.030 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.365 mm |
Breedte | 1.837 mm |
Hoogte | 1.635 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 202 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,5 s |
Maximum vermogen | 115 kW / 156 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 432 - 1241 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | J |
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.