- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 SDRIVE 18I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 8 maanden oud. In november 2010 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 202 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,2 l/100 km. De X1 SDRIVE 18I is 143 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 259 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE 18I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 7.282 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 21 september 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 november 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 31 december 2024 |
APK melddatum | 7 februari 2025 |
APK vervaldatum | 7 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N46B20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 11,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 191 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | D |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.405 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.990 kg |
Voorasdruk | 915 kg |
Achterasdruk | 1.135 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 202 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,7 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 200 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | L |
In 2015 kwam BMW met een totaal nieuwe X1 op de markt. In tegenstelling tot zijn voorganger was deze C-segmenter een echte SUV. Zijn ruimte, hoge zit en brede keuze aan motorisaties maakte de tweede generatie BMW X1 een groot succes. En die variatie zie je ook terug aan het aantal occasions dat te koop staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.