Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 1 maanden oud. De VOLKSWAGEN POLO is inmiddels gesloopt. De wielen worden aangedreven door een 75 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,4 l/100 km.
Status | gesloopt |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Datum eerste toelating | 19 mei 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 mei 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 31 maart 2023 |
APK melddatum | 7 oktober 2022 |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 12 |
Motorcode | CFW |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 89 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 14% |
Massa leeg | 1.050 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.590 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
Lengte | 4.064 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.488 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R15 Prijzen |
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,9 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 180 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.