Kenteken Check 33-RRD-8
VOLKSWAGEN POLO | 2011
Deze VOLKSWAGEN POLO werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.729 inclusief BTW en BPM. De VOLKSWAGEN POLO is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 165 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,2 l/100 km.
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | hatchback |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
Motorrijtuigenbelasting (kwartaal) | € 114 - € 125 |
BPM | € 1.359 |
Nieuwprijs | € 14.729 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 14 juli 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 juli 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 januari 2016 |
APK melddatum | 7 juli 2021 |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
Motorcode | CGP |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1198 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Energielabel | B |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 972 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.550 kg |
Voorasdruk | 830 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 530 kg |
Lengte | 4.064 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.488 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/70R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 165 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,1 s |
Maximum vermogen | 51 kW / 70 pk |
Maximum koppel | 112 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Polo 1.2 70pk Trendline09 - 11BH3HAT
- Polo 1.2 70pk Trendline09 - 11BH5HAT
- Polo 1.2 70pk Comfortline09 - 11BH3HAT
- Polo 1.2 70pk Comfortline09 - 11BH5HAT
- Polo 1.2 70pk BMT Trendline11 - 12BH3HAT
- Polo 1.2 70pk BMT Comfortline11 - 12BH3HAT
- Polo 1.2 70pk BMT Trendline11 - 12BH5HAT
- Polo 1.2 70pk BMT Comfortline11 - 12BH5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesVolkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion – 2011 – 508.714...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

33-RRD-8
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.