
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze KIA CEE D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar oud. In februari 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.305 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 99 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De KIA heeft een topsnelheid van 185 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De CEE D is 33 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 352 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Willemstad met een kilometerstand van 86.054 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | KIA |
| Model | CEE D |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.578 |
| Nieuwprijs | € 20.305 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 15 november 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 27 februari 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 november 2025 |
| APK melddatum | 28 november 2025 |
| APK vervaldatum | 28 november 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G4FA |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1396 cc |
| Max. vermogen | 73 kW / 99 pk |
| Geluidsniveau stationair | 85 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.158 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.820 kg |
| Voorasdruk | 960 kg |
| Achterasdruk | 960 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
| Lengte | 4.310 mm |
| Breedte | 1.780 mm |
| Hoogte | 1.470 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 185 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,1 s |
| Maximum vermogen | 77 kW / 105 pk |
| Maximum koppel | 137 Nm |
| Draaicirkel | 10,3 m |
| Kogeldruk | 55 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 340 - 1300 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | C |
Na de minder succesvolle Cerato doet Kia in 2007 nóg een poging om het C-segment te veroveren. De eerste generatie Kia Cee’d neemt het op tegen populaire compacte middenklassers zoals de Volkswagen Golf, Opel Astra en Ford Focus. En dat doet hij met succes: de Kia Cee’d valt bij veel bestuurders goed in de smaak.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

