- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA AYGO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 6 maanden oud. In december 2013 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 10.445 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 68 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 157 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De AYGO is 33 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 156 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Liempde met een kilometerstand van 137.571 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | AYGO |
Kleur | groen |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 10.445 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 7 november 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 december 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 april 2025 |
APK melddatum | 21 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 30 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 1KR-FE |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 50 kW / 68 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 103 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 805 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.190 kg |
Voorasdruk | 695 kg |
Achterasdruk | 695 kg |
Lengte | 3.415 mm |
Breedte | 1.615 mm |
Hoogte | 1.465 mm |
Wielbasis | 2.340 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/65R14 Prijzen |
Topsnelheid | 157 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,2 s |
Maximum vermogen | 50 kW / 68 pk |
Maximum koppel | 93 Nm |
Draaicirkel | 9,4 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 139 - 712 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2014 maken we kennis met de tweede generatie Toyota Aygo, die een doorontwikkeling is van zijn populaire voorganger. Hoewel het uiterlijk van deze Aygo flink onder handen werd genomen, zien we onderhuids veel techniek die afkomstig is van het eerdere model. Een prima keuze van Toyota: ook deze generatie is weer zuinig en betrouwbaar. Net als zijn drielingbroertjes van Citroën (C1) en Peugeot (108).
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.