- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 SDRIVE 18D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 50.271 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 143 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De X1 SDRIVE 18D is 176 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 181 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE 18D |
Kleur | bruin |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 11.393 |
Nieuwprijs | € 50.271 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 14 januari 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 januari 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 november 2024 |
APK melddatum | 22 november 2024 |
APK vervaldatum | 22 november 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 105 kW / 143 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.470 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.055 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 320 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 61 l |
Segment | L |
In 2015 kwam BMW met een totaal nieuwe X1 op de markt. In tegenstelling tot zijn voorganger was deze C-segmenter een echte SUV. Zijn ruimte, hoge zit en brede keuze aan motorisaties maakte de tweede generatie BMW X1 een groot succes. En die variatie zie je ook terug aan het aantal occasions dat te koop staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.