Kenteken Check 2-ZGG-40
BMW 518D | 2015
Deze BMW 518D werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 5 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 64.461 inclusief BTW en BPM. De BMW 518D is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 150 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 216 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,2 l/100 km.
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 518D |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.542 |
Nieuwprijs | € 64.461 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 8 januari 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 januari 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 september 2022 |
APK melddatum | 7 januari 2022 |
APK vervaldatum | 9 januari 2023 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. by voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
MOTOR
Motorcode | B47D20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.1 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 20% |
Energielabel | A |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.600 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.235 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.275 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.464 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 216 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBMW 5-serie vs Volvo S90 - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

2-ZGG-40
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.