
Peugeot 508 RXH HY4 - Volvo XC70 D4
Bakken vermogen en toch 1 op 24 rijden, Peugeot beweert dat het kan met de dieselhybride aandrijflij
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLVO XC70 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 1 maanden oud. In juli 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 75.238 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De VOLVO heeft een topsnelheid van 205 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,8 l/100 km. De XC70 is 4.127 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLVO |
| Model | XC70 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 19.502 |
| Nieuwprijs | € 75.238 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 26 september 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 juli 2014 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 juli 2014 |
| APK melddatum | 5 september 2024 |
| APK vervaldatum | 26 september 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | onder r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | D5244T17 |
| Aantal cilinders | 5 |
| Cilinderinhoud | 2400 cc |
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Geluidsniveau stationair | 76 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 179 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.711 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.400 kg |
| Voorasdruk | 1.270 kg |
| Achterasdruk | 1.200 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.100 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.838 mm |
| Breedte | 1.876 mm |
| Hoogte | 1.604 mm |
| Wielbasis | 2.820 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 235/50R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 205 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,8 s |
| Maximum vermogen | 158 kW / 215 pk |
| Maximum koppel | 420 Nm |
| Draaicirkel | 11,5 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 575 - 1600 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | M |
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

