
Kenteken Check 1-XPZ-35
BMW 520D | 2011
Deze BMW 520D werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 9 maanden oud. In september 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 67.976 inclusief BTW en BPM. De BMW 520D is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 184 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km.
BASISKENMERKEN
| Status | geëxporteerd |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520D |
| Kleur | bruin |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 10.431 |
| Nieuwprijs | € 67.976 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 4 januari 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 30 september 2014 |
| Datum laatste tenaamstelling | 3 februari 2021 |
| APK melddatum | 29 mei 2020 |
| APK vervaldatum | 31 mei 2021 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Geluidsniveau stationair | 76 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,5 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | B |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.690 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.365 kg |
| Voorasdruk | 1.060 kg |
| Achterasdruk | 1.400 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.462 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 220 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,3 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 380 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Klokje Rond Speciaal - 2 x 5-serie van BMW - BMW 535iX...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW
Loading...
1-XPZ-35
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.







