Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Barri zei:ik zie nu op hun site dat het een 80pk TwinAir is? Ik dacht dat deze uitvoering de ouderwetse 1.2 had.
Wouter82 zei:Ik las even Elco-modus![]()
smarter zei:Barri zei:ik zie nu op hun site dat het een 80pk TwinAir is? Ik dacht dat deze uitvoering de ouderwetse 1.2 had.
Voor NL inderdaad altijd de TwinAir turbo, waarbij ik de ene keer 80pk zie en de andere keer weer 85pk...
Ik realiseer me nu ook dat we afgelopen zondag proefgereden hebben in de 'eco modus' daar schijnt deze motor altijd na de start in te staan. Dit verklaart ook mijn matige enthousiasme na de proefrit. Als ik de reviews lees is dit blokje in de praktijk best wel vlot.
British Racing Green zei:Mijn vrouw heeft 8 jaar zo'n azuurblauwe 500 TwinAir gereden, en was er zeer tevreden mee.
Ecomodus uitschakelen en je trekt zowaar elke Sjonny eruit.
Ecomodus maakt het wagentje lam, zonder Ecomodus rijdt het scherp en karaktervol (en mag je op een fors verbruik van 1 op 12,5 rekenen).
Audi A4tdi zei:Leuke auto, maar welke gaan er allemaal voor weg?
smarter zei:Leuk om te lezen dat de ervaringen met de TwinAir Turbo zo positief zijn.
R J G Ruiters zei:Wat ik wel zou doen met die lichte bekleding (die bij de 500 extreem vlekgevoelig is) is er een 'stofcoating' op sprayen. Blijft je bekleding vocht en vuilafstotend gedurende langere tijd.
R J G Ruiters zei:Leuke 500! Veel rijplezier ermee.
Wat ik wel zou doen met die lichte bekleding (die bij de 500 extreem vlekgevoelig is) is er een 'stofcoating' op sprayen. Blijft je bekleding vocht en vuilafstotend gedurende langere tijd.
Barri zei:Dat van die bekleding impregneren zou ik niet eens aan denken. Slim!