Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Joe met trema l D met punt zei:De enige die dat volgens mij doet is Ferrari. Zelfs Porsche doet het niet.
En Ferrari ook niet op alle modellen, niet op de Portofino M als ik 360graden in configurator mag geloven: https://carconfigurator.ferrari.com/en_EN/ferrari_car_configurator/portofinom/step/CLR?configuration=c6be9530b0ff1305eee35862cfb93fe0fc1d122e402263eb8eb614eb447a5c04Joe met trema l D met punt zei:De enige die dat volgens mij doet is Ferrari. Zelfs Porsche doet het niet.
Grappig dat jij vindt dat de linkerzijde niet klopt. Ik vind juist de rechterzijde niet kloppen. Ik vind het logischer dat de 'vlaggetjes' 'achter de spaken aan wapperen' dan dat er punten vooruit worden geworpen.Monsieur Le Loure zei:Jammer dat de lichtmetalen wielen aan de linkerzijde hetzelfde zijn als de rechterzijde dus optisch contra.
Lijkt net of ze draairichting aan de linkerzijde niet klopt nu, verschrikkelijk
Zou het zo moeilijk zijn om twee verschillende velgen te produceren zodat het wel klopt?
MWH zei:Grappig dat jij vindt dat de linkerzijde niet klopt. Ik vind juist de rechterzijde niet kloppen. Ik vind het logischer dat de 'vlaggetjes' 'achter de spaken aan wapperen' dan dat er punten vooruit worden geworpen.Monsieur Le Loure zei:Jammer dat de lichtmetalen wielen aan de linkerzijde hetzelfde zijn als de rechterzijde dus optisch contra.
Lijkt net of ze draairichting aan de linkerzijde niet klopt nu, verschrikkelijk
Zou het zo moeilijk zijn om twee verschillende velgen te produceren zodat het wel klopt?
En zo zie je maar dat het geen donder uitmaakt omdat je altijd wel van iemand commentaar krijgt.![]()
Stond exact zo'n A5 op een camping in Italië waar ik afgelopen zomer was, wat een prachtige kleur.smarter zei:Inmiddels heb ik weer een mooie groene Audi A5 kunnen bemachtigen als opvolger van de zilveren A5 van de zaak. District groen blijft toch mijn favoriete kleur voor dit model.
Als de auto die je besteld hebt, niet meer geleverd kan worden, dan moet er toch wat opgelost worden. Beetje water bij de wijn van de partij die in gebreke blijft is dan wel te verwachten toch?406c zei:Korting? In deze tijden van tekorten en inflatie?
W212 zei:Als de auto die je besteld hebt, niet meer geleverd kan worden, dan moet er toch wat opgelost worden. Beetje water bij de wijn van de partij die in gebreke blijft is dan wel te verwachten toch?406c zei:Korting? In deze tijden van tekorten en inflatie?
ketelapper zei:Vast al eens eerder gevraagd... maar is dat bij Audi De Waal in Geldermalsen?
AsconaGT zei:Hoe zit het met de levertijden met de A5, zo snel kunnen bemachtigen? Of had je deze al een geruime tijd geleden samengesteld >
smarter zei:Yep! We hebben elkaar al eens ontmoet op een zaterdagmiddag toen je aan het oriënteren was voor een Audi voor jouw wederhelft.
ketelapper zei:Prachtige kleur ook in real life![]()