smarter: 2023 Mini Cooper cabrio en Audi A5 Sportback

smarter

Gebruiker
brg zei:
Schitterende cabrio (y), lijk alsof het zwart ene donderblauwe tint heeft.
Bijpassend interieur en de juiste achterlichten ;)

Al vind ik het dashboard met die grote cirkel met navigatie in en eronder een hele hoop toetsen - zelfs al verwijst het naar nostalgie - echt niet meer kunnen.

Thanks! Kleur heet Enigmatic Black, maar er zit duidelijk blauw doorheen. Lijkt een beetje op de BMW kleur Carbonzwart. Op kenteken heet de kleur ook blauw bij de RDW.

We wilden geen zwarte, grijze of witte auto. Geel en rood zijn niet onze smaak. De groene Mini kleur van nu vinden we niet zo mooi, paar jaar geleden waren er mooiere groentinten. Ook de lichtere blauwtint, Island blue had voor ons niet de ‘wow’ factor.

We hadden eigenlijk het liefst een soort ijsblauw metallic, maar die is er niet meer sinds de facelift in 2021. Dus al wegstrepend bleef deze blauwzwarte over.

Dashboard ben ik met je eens, heb ik zelf ook nooit het sterkste punt van de Mini gevonden. Alle systemen werken in ieder geval wel heel prettig met naast het touchscreen ook veel echte knoppen incl. een control dial tussen de stoelen. Draadloos Apple CarPlay is ook heel fijn.

smarter

Gebruiker
Heerlijk weertje vandaag voor een blokje om met de Mini.

LMac9uj.jpg

6zwgEKl.jpg

LeLaODO.jpg

Bovenaan