Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Engineer2 zei:En zo te zien zit je nu in mijn gemeente.
uwbuurman zei:Fijn dat je op je plek zit!!
uwbuurman zei:Welke motor ligt erin? En rij je gewoon een demo en een nieuwe zodra hij verkocht wordt? Of gewoon een auto voor edn jaar en dan de volgende?
uwbuurman zei:Keuzes... Maar private lease?
smarter zei:... Heb normaal heel weinig met retro auto's, maar deze vinden ik en mijn vrouw erg mooi....
Gullwing zei:smarter zei:... Heb normaal heel weinig met retro auto's, maar deze vinden ik en mijn vrouw erg mooi....
Jouw vrouw heeft dus een keuze gemaakt?
Moderator
smarter zei:Vanaf 1 oktober ben ik weer de gastheer in mijn eigen vertrouwde omgeving: de showroom. Ik ga vanaf dan aan de slag als Senior verkoper Audi in de Betuwe. Echt reuze veel zin in!
Moderator
Idefiqs zei:smarter zei:Vanaf 1 oktober ben ik weer de gastheer in mijn eigen vertrouwde omgeving: de showroom. Ik ga vanaf dan aan de slag als Senior verkoper Audi in de Betuwe. Echt reuze veel zin in!
Hoi smarter, ik zie het nu pas!
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Verbaast mij overigens niets, mensenmensen doen het goed in de sales.
En een mooi merk Audi, als het de dealer in de Betuwe is die ik denk dat het is, dan heb ik daar in een grijs verleden eens een A4 2.0 TFSI Quattro vandaan gehaald.
Barri zei:Ook tweedehands is zo'n 500C niet gek. De kop is er af, zeg maar: <https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/fiat/m1495320344-fiat-500-c-0-9-80pk-twinair-t-lounge-2017-zwart-cabrio-500c.html>
Deze 80pk twinair heb je bij Savali zo naar 100pk, best leuk.
Een tweedehands Mini Cabrio is ook gaaf, maar het prijsverschil met een 500C is behoorlijk.
Kristian zei:Leuk zo'n 500C hoor. Met mooi weer dakje los en even met z'n allen ergens een ijsje halen. Toch iets breder inzetbaar als de Copen.
Caspian zei:Dus dat wordt komende zomer het promofilmpje namaken met jullie eigen 500C?![]()
Moderator
Verrassend dat een 500C nog zo rationeel is te beziensmarter zei:Vrouwlief rijdt bijna altijd alleen in de auto en ze is zelf niet bepaald lang waardoor er achterin prima bruikbare ruimte overblijft voor gezin voor de leuke zomerse ritjes door de regio naar terrasjes en ijssalons.
Barri zei:Heeft 'jullie' leasemaatschappij 'm niet in het aanbod zitten?
Elco zei:Grote schoonmaak! BMW weg, Veloster weg, Copen weg. Maar begrijpelijke overwegingen, met z'n vieren op pad is wel zo gezellig. Of de 500C daarvoor een geschikte kandidaat is waag ik wel te betwijfelen. Tussen 0 en 60 km/u gaat open rijden redelijk, bij 80 klappert en dreunt de wind zo hard binnen dat ik het snel bekeken had. Hoe dat voor de achterpassagiers is weet ik niet uit eigen ervaring, maar ik kan me er een voorstelling bij maken. Ook met dak dicht hoor je altijd windgeruis van het dak komen. Qua rij-eigenschappen vind ik een 500 ronduit verschrikkelijk, maar goed. Zo'n Spiaggina oogt dan weer zo goed als onweerstaanbaar leuk.
Ook de Private Lease-keuze begrijp ik goed. Zo nu en dan zijn er hele behoorlijke deals. De beperkte kilometers zouden mij als een molensteen om de nek hangen, maar in jullie situatie past het waarschijnlijk een stuk beter. Al zit die hypothetische rit naar Italië er waarschijnlijk niet in.
Ben benieuwd naar de updates!