AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Poepkleur af
86
Afgelopen week op stap geweest met de Renault Grand Scénic. Flink wat kilometers gemaakt, met én zonder sleurhut alias caravan. Die Grand Scénic is een duurtestauto die we binnen een jaar naar de 40.000 tot 50.000 kilometers gaan jagen. En kijken hoe die dat uithoudt. Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om de kleur. Onze Renault is namelijk bruin. B-R-U-I-N. Ik denk dat een boel lezers de tijd zeker nog hebben meegemaakt dat bruin absoluut not-done was. Dat is namelijk hooguit 2 jaar geleden. Een lelijke sch...kleur was het! Wellicht zijn er ook nog lezers die de tijd hebben meegemaakt dat bruin hip was, maar die lezers zijn geheid grijs of kaal.
In elk geval: onze Renault is heus bruin, officieel heet deze kleur Brun Moka, niet te verwarren met Beige Cendre en de grap is: iedereen vindt hem mooi en iedereen vindt hem chic! En dat is niet alleen omdat het een Renault Grand Scénic is, de bruine auto is hot. Bruin is het nieuwe wit. En dat zeg ik niet alleen, dat zeggen ook mensen die ervoor geleerd hebben. Dus opgelet: wit is passé, bruin is heet. Zegt het voort.
In elk geval: onze Renault is heus bruin, officieel heet deze kleur Brun Moka, niet te verwarren met Beige Cendre en de grap is: iedereen vindt hem mooi en iedereen vindt hem chic! En dat is niet alleen omdat het een Renault Grand Scénic is, de bruine auto is hot. Bruin is het nieuwe wit. En dat zeg ik niet alleen, dat zeggen ook mensen die ervoor geleerd hebben. Dus opgelet: wit is passé, bruin is heet. Zegt het voort.
Lees ook
Weblogs
Weblog Ken – In jouw auto zitten waarschijnlijk Belgische luidsprekers
Weblogs
Weblog Jan - De Golf van nu
Weblogs
Weblog Ken - Wallonië komt met aangepaste autobelasting die anti-SUV en anti-EV is
Weblogs
Weblog Ken: waarom de kritiek op trajectcontroles steeds luider wordt in Vlaanderen
Weblogs