AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Een deuk in het vertrouwen.. eh...welke deuk?
68
Toyota communiceert momenteel een opmerkelijke campagne in de media, ook in AutoWeek, over de recente rommel in de schroef en de gevolgen die dat mogelijk heeft op het mega-sterke imago van duurzaamheid en betrouwbaarheid. Is dat nu dan in één klap weg? In Nederland lijkt het nogal mee te vallen. De Aygo is in het eerste kwartaal de best verkochte auto, Toyota als merk pakt het zilver met een toegenomen marktaandeel naar 9,74%.
Is de Nederlandse autokoper traag, dom of eigenwijs? Of juist realist en vertrouwt-ie erop dat Toyota er alles aan doet om deze misser vlot recht te trekken? Of is alle Toyota commotie in de media wellicht wat overdreven? In elk geval hoeft de Nederlandse Toyota-organisatie mét dealers er deze Pasen geen eitje minder om te eten.
Is de Nederlandse autokoper traag, dom of eigenwijs? Of juist realist en vertrouwt-ie erop dat Toyota er alles aan doet om deze misser vlot recht te trekken? Of is alle Toyota commotie in de media wellicht wat overdreven? In elk geval hoeft de Nederlandse Toyota-organisatie mét dealers er deze Pasen geen eitje minder om te eten.