Een deuk in het vertrouwen.. eh...welke deuk?

Toyota Aygo Aspiration Red
Toyota communiceert momenteel een opmerkelijke campagne in de media, ook in AutoWeek, over de recente rommel in de schroef en de gevolgen die dat mogelijk heeft op het mega-sterke imago van duurzaamheid en betrouwbaarheid. Is dat nu dan in één klap weg? In Nederland lijkt het nogal mee te vallen. De Aygo is in het eerste kwartaal de best verkochte auto, Toyota als merk pakt het zilver met een toegenomen marktaandeel naar 9,74%.
Is de Nederlandse autokoper traag, dom of eigenwijs? Of juist realist en vertrouwt-ie erop dat Toyota er alles aan doet om deze misser vlot recht te trekken? Of is alle Toyota commotie in de media wellicht wat overdreven? In elk geval hoeft de Nederlandse Toyota-organisatie mét dealers er deze Pasen geen eitje minder om te eten.

Lezersreacties (68)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.