Auw!

Mitsubishi On Your Marks-actie
Soms komen er aan de AutoWeek nieuwsdesk persberichten binnen in de categorie 'wat moet je er mee', maar die te leuk of te bizar zijn om zo maar weg te gooien. 
Wat dacht je van deze: Mitsubishi laat in een pareltje van een persbericht weten dat de 'On Your Mark'-wedstrijd loopt als een dolle. Daarbij moeten deelnemers een creatieve foto of video maken waarin de Mitsubishi-diamant een hoofdrol speelt. Als hoofdprijs wordt een Lancer Sportback of een Colt uitgedeeld. De actie loopt in twaalf landen en wij Nederlanders doen lekker mee: al achtduizend van ons hebben een inzending gedaan.
Onder hen is iemand die zich de grootste Mitsubishi-fan van Nederland noemt en in zijn trouwringen het logo van het merk heeft verwerkt. Liefhebberij kan ver gaan, maar dit vind ik toch wel over het randje. Alsof hij liever met een Mitsubishi was getrouwd. Benieuwen wat zijn vrouw er van vindt.
Maar ik maak me pas echt zorgen de mevrouw op de de andere foto die bij het persbericht zit. Deze Tsjechische heeft een afschuwelijk verbrande rug met daarin het Mitsubishi-logo op stukken melkwitte huid. Auw! Het doet me pijn als ik er alleen al naar kijk. Wat bezielt zo iemand en zou de foto echt zijn? Haar voorhoofd voelt vast net zo warm aan als haar rug. En wat bezielt Mitsubishi om zo'n foto trots naar buiten te brengen?
Mocht je vandaag nog een verloren kwartiertje hebben ga dan vooral eens kijken in de fotogalerij op de site van deze actie. Ik heb ze met kromme tenen en plaatsvervangende schaamte zitten bekijken. Voor mij is de foto met de titel 'Adam i Eva' de absolute winnaar. (Niet klikken als je baas achter je staat...) Om je te bescheuren! Doe die mensen maar zo'n Lancer Sportback.

Lezersreacties (18)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.