Test: Alfa Romeo Giulia en Quadrifoglio (2016)
Het wachten waard
309 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Er zijn de afgelopen jaren weinig auto's geweest waar zo naar is uitgekeken als de Alfa Romeo Giulia. Nu is eindelijk het moment gekomen waarop we met de 159-opvolger kunnen rijden. In Italië maken we niet alleen kennis met de dieselversie maar krijgen we ook de gelegenheid om de 510 pk sterke Quadrifoglio aan de tand te voelen op het circuit.
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Uitgelicht aanbod

Alfa Romeo Giulia 2.0T 200PK Super Automaat | Org. NL | BOVAG Garantie | Trekhaak | Veloce Stoelen | Navi | 18'' Velgen | Flippers | Xenon | Stoel & Stuurverwarming | Cruise & Climate Control | Org. NL | 1e Eigenaar |
- 2020
- 67.489 km

Alfa Romeo Giulia 2.0T Super / Luxury Pack / 8,8'' / NL Auto
- 2018
- 99.731 km

Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 200 PK Sprint | Veloce | Carbon | Leder | Navi | 19"
- 2021
- 11.214 km
Lees ook

Alfa Romeo Giulia 2.0T - Op de Rollenbank

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTD 180 pk – 2018 – 262.084 km - Klokje Rond

Alfa Romeo Giulia 2.0T Veloce - Op de Rollenbank

Opel Insignia GSi vs. Alfa Romeo Giulia Veloce - Dubbeltest

Test: Opel Insignia - Alfa Romeo Giulia - Kia Stinger

Lezersreacties (309) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.