AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Hyundai Bayon - Welkom duurtest
Tijd nodig om te duiden
50 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Meer Video's
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Sneltoetsen
Shortcuts Open/Close/ or ?
Start/PauseSpatiebalk
Volume Verhogen↑
Volume Verlagen↓
Vooruitspoelen→
Terugspoelen←
Ondertiteling Aan/Uitc
Fullscreen/Volledig Scherm Verlatenf
Geluid Dempen/Geluid Terug Aanzettenm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Vooruitspoelen %0-9
Gekopiëerd
Live
00:00
00:00
00:00
De Hyundai Bayon is in het gat gedoken tussen de i20 en de Kona. Om het model goed te kunnen duiden hebben we er eentje opgenomen in de duurtestvloot.
Signalement
Merk | Hyundai |
---|---|
Model | Bayon 1.0 T-GDI 100pk Premium |
Carrosserie | 5-deurs, hatchback |
Transmissie | 6 versnellingen, handgeschakeld |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Nieuwprijs | € 30.200 |
Specificaties
Brandstof | benzine |
Motor | 3-cil. in lijn, mild-hybrid |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Maximaal vermogen | 74 kW / 100 pk bij 4.500 tpm |
Maximaal koppel | 171 Nm bij 1.500 tpm |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.180 mm / 1.775 mm / 1.500 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Massa leeg | 1.120 kg |
Laadvermogen | 540 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.110 kg / 450 kg |
Banden | 195/55R16Prijzen |
Topsnelheid | 183 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,7 s |
Brandstofverbruik | 5,5 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 121 g/km |
Lezersreacties (50) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.