Ford Puma ST (2020) - Test
Puma doet een hulkje
52 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Nee, dit is geen uit Artis ontsnapte exotische kruising tussen een gif- en een brulkikker. Het is de Ford Puma ST in de kleur mean green. De heftige Fiesta ST vertaald naar de cross-over Puma. Het is ook de eerste Ford suv-achtige die de volledige ST-behandeling heeft ondergaan. We zoeken uit hoe dat uitpakt voor de Puma ST.
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Signalement
Merk | Ford |
---|---|
Model | Puma 1.5 EcoBoost 200pk ST X |
Carrosserie | 5-deurs, suv |
Transmissie | 6 versnellingen, handgeschakeld |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Prijs | € 45.170 |
Specificaties
Brandstof | benzine |
Motor | 3-cil. in lijn, mild-hybrid |
Cilinderinhoud | 1.496 cc |
Maximaal vermogen | 147 kW / 200 pk bij 6.000 tpm |
Maximaal koppel | 320 Nm bij 2.500 tpm |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.226 mm / 1.805 mm / 1.533 mm |
Wielbasis | 2.588 mm |
Massa leeg | 1.258 kg |
Laadvermogen | 557 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 750 kg / 675 kg |
Banden | 225/40R19Prijzen |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,7 s |
Brandstofverbruik | 6,8 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 155 g/km |
PRIVATE LEASE Ford Puma


Uitgelicht aanbod

Ford Puma 1.0EB HYBRIDE TITANIUM | NIEUW DIRECT LEVERBAAR! | WINTERPACK | CAMERA | COMFORTPACK | DRIVERASS PACK3 | PRIVACY GLASS
- 2022
- 15 km

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line | Automatische Airco | Cruise control | Apple carplay & Android auto | Stoel/stuur/voorruitverwarming |
- 2022
- 1.876 km

Ford Puma 1.0 Hybrid ST-Line X NAVIGATIE, LEER, LED/XENON, CRUISE
- 2021
- 19.239 km
Lezersreacties (52) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.