We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
De rijke jaren van de Amerikaanse auto-industrie liggen ver achter ons. Het huidige beeld is er een van lege fabrieken, een bedrijfstak in verloedering. Toch wordt er hard gewerkt aan een klim uit het dal. Chrysler is bij ons zelfs als merk niet langer actief en biedt z'n auto's nu aan onder Lancia-label. Is er een ander logo nodig om schoonschip te maken, of is dat een overtrokken reactie? We nemen de proef op de som met een rechtstreeks duel tussen de Lancia Thema en de Cadillac CTS.
Verder lezen?
Het volledige artikel is beschikbaar voor slechts €1,49. Het artikel wordt aangeboden in
PDF formaat.
Het volledige artikel kost normaal €1,49, maar is gratis voor abonnee's. Het artikel wordt aangeboden in
PDF formaat.
Je betaling is voltooid! Het artikel is naar je email-adres gestuurd.
Je kunt het artikel direct downloaden door op onderstaande knop te klikken.
Download het artikel