Zelfs Chevrolet Volt niet veilig op SEMA

Chevrolet Volt Z-Spec
Chevrolet Volt Z-SpecChevrolet Cruze Z-SpecChevrolet Cruze Z-SpecChevrolet Spark Z-SpecChevrolet Spark Z-SpecChevrolet Spark Z-SpecChevrolet Spark Z-SpecChevrolet Spark Z-SpecChevrolet Cruze Z-SpecChevrolet Cruze Z-Spec
De SEMA tuningshow is losgebarsten en de autofabrikanten doen flink hun best om elkaar de loef af te steken. Chevrolet doet een duit in het zakje met een heuse Z-Spec versie van de Volt.
De Z-Spec behandeling tovert de Volt om tot een serieus sportieve verschijning. We noteren een bodykit met aerodynamische aanpassingen, 19-inch lichtmetaal en andere achterlichten. Binnenin zijn er een stuurwiel met afgeplatte onderkant, Recaro kuipstoelen en unieke vloermatten. De aandrijflijn blijft hetzelfde.
Behalve de Volt pronkt er ook een speciale Cruze op de SEMA. De Cruze Z-Spec heeft grijs/witte striping, een nieuwe grille en 19-inch BBS wielen. In de cockpit komen de aanpassingen grotendeels overeen met die van de Volt: Recaro's, een stuurwiel met afgeplatte onderkant en metallic sierstukken. Bij de Cruze nemen de tuners het prestatiegedeelte wél onderhanden. De Z-Spec profiteert van een K&N luchtfilter, een sportonderstel, grotere remmen en een uitlaatsysteem van Borla.
Tenslotte is ook aan de Spark gedacht. De Z-Spec aanpassingen behelzen een nieuwe grille, een achterspoiler, 17-inch BBS-wielen, het onvermijdelijke stuur met afgeplatte onderzijde, Recaro kuipstoelen, nieuwe vloermatten en een aluminium pookknop.

Lezersreacties (11)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.