AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
TT voor R8-wannabe's
1
We kunnen het ons wel voorstellen dat bepaalde Audi TT-bezitters toch een beetje jaloers zijn op de gelukkigen die een R8 op de oprijlaan kunnen parkeren. De Engelse tuner Niche heeft voor die groep een oplossing in huis: een R8-bodykit.
Het belangrijkste onderdeel van de bodykit zijn toch wel de zogenoemde sideblades. Maar ook van de voor- en achterkant van de TT kon Niche niet afblijven, getuige de ventilatieroosters onder de lampen die naar de zo bewonderde grote broer hinten. Nieuwe uitlaatpijpen en een verlagingset completeren de aanpassingen van de Engelse tuner.
De belangstellenden worden flink gestraft voor hun minderwaardigheidscomplex: op een voorwielaangedreven TT kost de ombouw bijna 8.000 pond. Quattro-bezitters zijn iets voordeliger uit, want zij hoeven 'slechts' 7.000 pond af te tikken.
De belangstellenden worden flink gestraft voor hun minderwaardigheidscomplex: op een voorwielaangedreven TT kost de ombouw bijna 8.000 pond. Quattro-bezitters zijn iets voordeliger uit, want zij hoeven 'slechts' 7.000 pond af te tikken.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Bandentest
Dit zijn de beste sportieve banden van 2025
Nieuws
Deze Audi TT is lekker blauw en lekker normaal – Liefhebber Gezocht
Op Zoek Naar
Met deze roadsters van €13.000 beleef je ultiem zomergenot
Designreview
Designreview eerste Audi TT: ‘Mede door dit icoon werd Audi een serieus te nemen premiummerk’
Praktijkervaring