AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Peugeot 206+ ook als diesel
33
De keuze voor een Peugeot 206+ betekende vooralsnog automatisch ook de keuze voor een benzinemotor. Nu brengt de importeur daar verandering in met de introductie van een 1.4 HDi.
De Peugeot 206+ 1.4HDi komt als driedeurs en als vijfdeurs hatchback en krijgt het XS-uitrustingsniveau. Dat betekent standaard airconditioning, radio-/cd-speler met zes speakers en bediening aan de stuurkolom, centrale vergrendeling met afstandsbediening, elektrisch bedienbare ramen vóór en een met leer bekleed stuur. Uiterlijk is de XS herkenbaar aan de grijs metallic gespoten grille, de in kleur gespoten stootlijsten en het aluminium uitlaatsierstuk. De prijs van de driedeurs versie is 16.570 euro, en de vijfdeurs kost 550 euro extra.
Ter gelegenheid van het 200-jarig bestaan van het merk, brengt Peugeot deze maand diverse Millesim 200 modellen uit. De 206+ Millesim 200 is gebaseerd op het XS-niveau, maar heeft standaard geen airconditioning. De driedeursversie heeft een prijs van 10.995 euro, waarmee het klantvoordeel volgens Peugeot Nederland uitkomt op 1.070 euro. Metallic lak, ESP en airconditioning zijn als optie leverbaar.
Ter gelegenheid van het 200-jarig bestaan van het merk, brengt Peugeot deze maand diverse Millesim 200 modellen uit. De 206+ Millesim 200 is gebaseerd op het XS-niveau, maar heeft standaard geen airconditioning. De driedeursversie heeft een prijs van 10.995 euro, waarmee het klantvoordeel volgens Peugeot Nederland uitkomt op 1.070 euro. Metallic lak, ESP en airconditioning zijn als optie leverbaar.