Nieuw logo voor Lotus
Platter
Lotus heeft een herziene versie van zijn logo gepresenteerd. Het vernieuwde beeldmerk past volgens Lotus beter bij de nieuwe weg die het merk is ingeslagen.
Onlangs trok Lotus het doek van de Evija, een volledig nieuwe hypercar met een geheel elektrische aandrijflijn. Die auto geldt als startschot voor een hele reeks nieuwe modellen van het merk en volgens Lotus past een nieuw logo daar goed bij.
Het vernieuwde logo, dat gelijktijdig met een nieuwe sponsordeal met voetbalclub Norwich City werd gepresenteerd, oogt een stuk eenvoudiger dan het oude exemplaar. De merknaam 'Lotus' is niet meer met een boogje geschreven en ook het 3D-effect van het uitgaande beeldmerk is verdwenen. In plaats daarvan oogt het nieuwe herkenningsteken plat. Het nieuwe logo is de achtste variatie op het origineel dat in 1948 werd gepresenteerd. Het initiaalbeeldmerk boven het woord 'Lotus' is een samenstelling van de voorletters van Lotus-oprichter Anthony Colin Bruce Chapman.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Lotus Eletre *S 4WD 605PK / 112 kWh Executive seats | Exterieur + Interieur Carbon Pack | Zij-camera's | Intelligent Glass Roof | Homelink | 23" Glossy Black velgen
- 2025
- 2.500 km

Lotus Eletre Sport SE 4WD 112kWh | Panorama Dak | Dynamic Handling Pack | 23 Inch | Active Aero | Carbon | Soft Close | Head Up | Massage | NP : €151.375,-
- 2025
- 2.500 km

Lotus Emeya Base 102 kWh Elektrische Trekhaak | Alcantara - Carbon Stuurwiel | Zwarte badges | Intelligent glazen dak
- 2025
- 17.500 km
