Mine's pioniert met Nissan GT-R

Mine's Nissan GT-R
Mine's Nissan GT-RMine's Nissan GT-RMine's Nissan GT-RMine's Nissan GT-RMine's Nissan GT-RMine's Nissan GT-RMine's Nissan GT-R
Als er één auto bij de tuners tot de verbeelding spreekt, is het wel de Nissan GT-R. Inmiddels mogen we het eerste opgevoerde exemplaar op deze site verwelkomen.
De kern van het tuningsprogramma vormt een nieuw motormanagement, dat volgens Mine's 'het volledige potentieel van de motor voor de bestuurder beschikbaar maakt'. Verder is er een verbeterd uitlaatsysteem, dat niet alleen voor meer kracht zorgt, maar ook het milieu spaart. Hoeveel pk's Mine's ultieme GT-R precies mobiliseert, vermeldt de summiere persinformatie helaas niet. De bekendste door Mine's opgevoerde Nissan GT-R, de R34 Skyline GT-R N1, had een vermogen van ongeveer 600 pk.
Eibach draagt zorg voor het aangepaste veersysteem. Om al de extra pk's te beteugelen, monteert Mine's extra grote remmen van koolstofvezel. De nieuwe spoilerlip voor, achterspoiler en buitenspiegels zijn van ditzelfde materiaal gemaakt.
Mine's heeft naam gemaakt als performance tuner van Japanse auto's. De Japanse tuner richt zich puur op de prestaties van de auto, de uiterlijkheden laat Mine's aan anderen over. De grote specialisatie is de Nissan (Skyline) GT-R, maar Mine's heeft ook bijvoorbeeld de Mitsubishi Lancer Evolution en de Nissan 350Z bij de lurven gepakt.

Lezersreacties (8)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.