AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ingepakte Audi TT RS in het openbaar
Kleine wijzigingen
21
Het is dit jaar alweer vier jaar geleden dat Audi's derde generatie TT op de Nederlandse markt verscheen. De auto gaat spoedig onder het mes en vandaag is het de TT RS die zijn marginaal bijgewerkte koets onder een stickervel heeft verstopt.
We schrijven 'marginaal bijgewerkt', want van een echte facelift lijkt in het geval van deze ingepakte TT geen sprake te zijn. Zeer waarschijnlijk voert Audi een reeks kleine wijzigingen door, die vooral betrekking hebben op de bumpers aan voor- en achterzijde.
Eerder doken al een ingepakte TT Coupé en TT Roadster op en vandaag is het de TT RS, in dichte vorm, die zijn ingepakte koetswerk toont. Welke wijzigingen Audi op motorisch vlak op de TT-lijn doorvoert, is nog even een raadsel. Voor deze RS-versie verwachten we geen motorische aanpassingen. Dat betekent dat de 400 pk sterke 2.5 TFSI gewoon weer terugkeert. Meer informatie volgt later dit jaar.
Had je deze auto's al gezien?

Audi TT 2.0 TFSI 230pk Pro Line+
- 2015
- 57.166 km
€ 28.835

Audi TT 1.8 TFSI S-edition
- 2009
- 167.451 km
€ 9.450

Audi TT Roadster 1.8 TFSI Pro Line S 180 PK | Automaat | S-line | Navigatie | Cruise Control | Climate Control | Stoelverwarming | Parkeersensoren | Virtual Cockpit | LED | Lichtmetalen velgen | Softtop | Cabrio |
- 2018
- 85.274 km
€ 28.900
Lees ook
Bandentest
Dit zijn de beste sportieve banden van 2025
Nieuws
Deze Audi TT is lekker blauw en lekker normaal – Liefhebber Gezocht
Op Zoek Naar
Met deze roadsters van €13.000 beleef je ultiem zomergenot
Designreview
Designreview eerste Audi TT: ‘Mede door dit icoon werd Audi een serieus te nemen premiummerk’
Praktijkervaring