AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Hummer met vleugels
De Duitse firma Geiger Cars heeft de Hummer GT gepresenteerd. De super-Hummer onderscheidt zich van de 'gewone' Hummer H2 door vleugeldeuren, klassieke blauw/oranje kleuren (een verwijzing naar Ford's racesuccessen met de Ford GT40 in de jaren '60) en 30 inch wielen.
De Duitse firma Geiger Cars heeft de Hummer GT gepresenteerd. De super-Hummer onderscheidt zich van de 'gewone' Hummer H2 door vleugeldeuren, klassieke blauw/oranje kleuren (een verwijzing naar Fords racesuccessen met de Ford GT40 in de jaren '60) en 30 inch wielen.
Ook de motor is aangepakt door Geiger Cars: door de montage van een supercharger en een ander uitlaatsysteem heeft de Hummer GT een vermogen van maar liefst 556 pk. Het blok heeft een duizelingwekkend koppel van 765 Nm. Door dit vermogen bereikt de super-Hummer een topsnelheid van 225 kilometer per uur. De tuner heeft de SUV 100 mm verlaagd om de wegligging te verbeteren.
De kolossale wielen zijn in combinatie met speciale Pirelli banden ook los te koop. In Duitsland kost een set 28.000 euro. Een speciaal ontwikkeld remsysteem kost 10.268 euro.
In Duitsland kost de Hummer GT 133.990 euro.
De kolossale wielen zijn in combinatie met speciale Pirelli banden ook los te koop. In Duitsland kost een set 28.000 euro. Een speciaal ontwikkeld remsysteem kost 10.268 euro.
In Duitsland kost de Hummer GT 133.990 euro.
Plaats een reactie