AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Hoe word ik Uber Driver? - Deel 2

3 reacties

Video
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
In de serie 'Hoe word ik Uber Driver?' zoekt Roland uit wat je allemaal moet doen om in Nederland legaal aan de slag te mogen als Uber chauffeur. Vorige week zag je de kennismaking, deze aflevering gaan we langs bij de Aanmeldsessie: op naar de chauffeurskaart! Houd ook AutoWeek Magazine in de gaten; in nummer 7 (15 februari in de winkel) lees je de uitgebreide reportage met alle ins en outs. Wil je zelf ook Uber Driver worden? Schrijf je in via deze link en je krijgt via AutoWeek €100,- korting op je chauffeurskaart. Ben je Uber gebruiker? Vul de code 'uberautoweekue' in via de app en je krijgt namens AutoWeek €10 korting op je eerstvolgende rit.

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (3)

Reageren
Sub-reacties inklappen
Anoniem
Anoniem
  • 0
opzouten met deze reclame!
Anne Gaastra
Anne Gaastra
  • 0
1:40 daar zie ik dat je 2740 overhoud. Dat ziet er uit als een bruto maandbedrag (belasting moet nog worden betaald). Lijkt me vrij weinig: Naast de belasting moet je ook nog al die brandstofkosten betalen. Netto blijft er dan maar weinig over lijkt me.
Anoniem
Anoniem
  • 0
Als ik naar het model kijk van Uber en vooral hoe ze met chauffeurs omgaan o.a. in de V.S. denk ik dat Uber het meest verdient aan de verkoop van hun idee aan wannabee chauffeurs en de bemiddeling tussen deze wannabees en lease maatschappijen.

Bij genoeg chauffeurs verlagen ze de rit prijzen en chauffeurs moeten het wel accepteren.