Ford Vignale Mondeo: vanaf 45 mille
De vanafprijs van de Vignale Mondeo is vastgesteld op 44.945 euro. Voor dat geld krijg je de sedanversie met 180 pk sterke TDCi-dieselmotor, die is gekoppeld aan een handbak. De sedan met 203 pk sterke Ecoboost-benzinemotor en zestrapsautomaat kost 47.745 euro.
Wie de Mondeo Hybrid met een luxe sfeertje wil, moet 45.195 euro bij Ford achterlaten. De meerprijs voor de Wagon bedraagt 1.500 euro. De prijzen voor de 240 pk sterke benzine- en de 210 pk sterke dieselversies worden later bekendgemaakt.
Het Vignale-pakket bestaat uit een gigantische lijst extra's. Active Noise Cancellation maakt het in het gewatteerde en met leer beklede interieur extra stil en ook extra geluiddempend materiaal helpt daarbij.
Aan de buitenkant zien we de speciaal voor Vignale bedachte lakkleur Vignale Nocciola. Het lichtmetaal is alleen op deze uitvoeringen te krijgen en verder onderscheiden de Vignales zich met een andere grille, verchroomde portierlijsten en buitenspiegels en hoogglanslak op de raamstijlen en de buitenspiegelkappen.
Wat komen we verder tegen? Pre-Collision Assist met Pedestrian Detection, een 24-uurs klantenservice voor Vignale-rijders en een speciale Service-app. In het in Valencia gelegen Vignale Centre worden de Vignale-Mondeo's door een team specialisten aan liefst 100 extra kwaliteitscontroles onderworpen.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Ford Mondeo Wagon 2.0 IVCT HEV Titanium 191pk Automaat / Stoelverwarming / Navigatie
- 2022
- 34.025 km

Ford Mondeo Wagon 1.5 EcoBoost 160pk Titanium Lease Edition | Navi | Apple Carplay+Android Auto | Clima | Cruise | Led Koplampen | Keyless Entry | Pdc V+A+Assist+Camera | Privacy Glass | Trekhaak
- 2018
- 99.978 km

Ford Mondeo 1.5 Titanium Lease Edition / Airco / Stoelverwarming / CruiseControl /
- 2019
- 97.102 km
Lees ook

Met deze occasions vier je de vijfpitter voor nog geen €5.000

Vijf betrouwbare stationwagons voor nog geen vijf mille

SUV of stationwagon: occasionprijzen Ford Kuga en Mondeo Wagon vergeleken

Ford Mondeo ST200: toen een middenklasser nog stoer mocht zijn - In het Wild
