Driecilinder vindt z'n weg naar (Grand) C-Max
Niet geheel verrassend gaat Ford het aantal modellen waarin de 1,0-liter driecilinder Ecoboost motor leverbaar is nu snel uitbreiden. Na de Focus zijn de technisch verwante C-Max en de grotere Grand C-Max de volgende auto's waar de driecilinder beschikbaar voor wordt. In de C-Max krijg je de 100 pk variant en die gaat volgens de nu beschikbare informatie 5,1 liter per 100 kilometer verbruiken, goed voor een CO2-uitstoot van 117 gram per kilometer. In de grotere Grand C-Max komt de 125 pk variant, goed voor een gemiddeld verbruik van 5,2 liter per 100 kilometer, de CO2-uitstoot is 119 gram per kilometer.
Voorlopig blijft het bij deze, vrij summiere informatie. Een woordvoerder van Ford Nederland kon ons nog geen verdere informatie verschaffen. Op welke termijn de (Grand) C-Max Ecoboost bij de dealers staat is dan ook nog niet bekend en hetzelfde geldt voor de prestatiecijfers en de prijzen.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Ford C-MAX 1.5 Titanium | 150PK | Stoel+stuurverW | Climate | Navi | Cruisecontrl | Parksens | Goed onderH
- 2016
- 62.061 km

Ford C-MAX 1.6 EcoBoost Titanium | Trekhaak | Climate control | Lichtmetalen velgen | Hoge instap | Cruise control | Keyless start
- 2012
- 126.108 km

Ford C-MAX 1.0 Trend|PARK SENS|CRUISE|NAVI|BLUETOOTH|ELEK RAMEN|
- 2018
- 70.334 km
Lees ook

Deze MPV's koop je voor het budget dat 20% Nederlanders aan occasion kan uitgeven

Praktijkverbruik Ford C-Max: spaarzame MPV of slokop?

Deze gebruikte zevenzitters koop je voor €10.000

Op zoek naar een zevenzitter voor maximaal 10.000 euro
