AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Daihatsu Materia in het kwadraat van Inden Design
27
De Daihatsu Materia is sowieso al geen auto voor de schuchtere types, maar Inden Design vindt dat het allemaal best nog een tandje heftiger kan. Maak kennis met de Materia Icecube.
Inden Design gaat helemaal los op de Materia. We noteren een uit vier delen bestaande bodykit, booskijkers, dagrijverlichting, een nieuwe achterbumper en een diffusor. Inden monteert bovendien een nieuw uitlaatsysteem met twee eindpijpen. De buitenspiegels en de deurgrepen zijn van echt koolstofvezel. BBS-wielen met een diameter van 18 inch en rode remklauwen dragen ook hun steentje aan het visuele genot bij.
De Materia Icecube profiteert van een sperdifferentieel. Binnenin zijn er elementen van koolstofvezel, alcantara en een navigatiesysteem van Philips. En dan nu het slechte nieuws: het pakket kost maar liefst 20.200 euro... Gelukkig is het ook mogelijk om de onderdelen los te kopen.
De Materia Icecube profiteert van een sperdifferentieel. Binnenin zijn er elementen van koolstofvezel, alcantara en een navigatiesysteem van Philips. En dan nu het slechte nieuws: het pakket kost maar liefst 20.200 euro... Gelukkig is het ook mogelijk om de onderdelen los te kopen.
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Op Zoek Naar
Deze hybride met handbak en nog twee gekke Japanners koop je voor €7.000
Vergelijkende test
Citroën C3 Picasso - Daihatsu Materia - Nissan Cube
Autotest
Daihatsu Materia 1.3 Rythm (2008)
Vergelijkende test
Test: Honda Jazz – Daihatsu Materia – Toyota Yaris
Nieuws