AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Cadillac prijst CTS
Met de nieuwe CTS wil Cadillac de 5-series en E-klasses van deze wereld een beter weerwoord bieden. Het merk heeft de luxe sedan inmiddels geprijsd.
De goedkoopste CTS, de 2.8 Elegance, gaat 47.990 euro kosten. Deze versie heeft een 2,8-liter V6 met 211 pk aan boord. Voor alle versies, zijn een stabiliteitssysteem, een Bose 5.1 audiosysteem en een 8 inch pop-up VGA scherm voor het navigatiesysteem beschikbaar.
De topversie is de 3.6 Sport Luxury, waarin een nieuwe 3,6-liter V6 debuteert. Deze levert 311 pk, onder meer door toepassing van directe inspuiting. De top-CTS is de uwe vanaf 59.250 euro, een automatische transmissie is een optie van 2.700 euro.
Cadillac heeft de voorwielophanging voorzien van de veerpootbrug uit de huidige CTS-V. Zodoende is de stijfheid van de carrosserie groter en is de besturing scherper. Nieuw voor de CTS is verder het Ultra View dak, dat we al kennen uit de SRX.
De nieuwe CTS staat vanaf begin november bij de Nederlandse dealers. Een nieuwe turbodieselmotor volgt in 2008.
De topversie is de 3.6 Sport Luxury, waarin een nieuwe 3,6-liter V6 debuteert. Deze levert 311 pk, onder meer door toepassing van directe inspuiting. De top-CTS is de uwe vanaf 59.250 euro, een automatische transmissie is een optie van 2.700 euro.
Cadillac heeft de voorwielophanging voorzien van de veerpootbrug uit de huidige CTS-V. Zodoende is de stijfheid van de carrosserie groter en is de besturing scherper. Nieuw voor de CTS is verder het Ultra View dak, dat we al kennen uit de SRX.
De nieuwe CTS staat vanaf begin november bij de Nederlandse dealers. Een nieuwe turbodieselmotor volgt in 2008.
Plaats een reactie