AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Renault Clio 1.6 16V Dynamique
Brandstofverbruik van de Renault Clio 1.6 16V Dynamique uit 2002 over 4.299 km, bijgehouden door de eigenaar/gebruiker.

Bouwjaar:
2002
Brandstof:
Benzine
Tankbeurten:
8
Afstand:
4.299 km
Gemiddeld verbruik:
6,30 l/100km (1 op 15,9)
Fabrieksopgave:Fabrieks-opgave:
7,0 l/100km (1 op
14,3)
Verschil:
10,0% zuiniger
Statistieken | Benzinetank

Gem. verbruik
6,30 l/100km
4.299 km en 271 l
Kosten
10,50 €/100km
4.299 km en € 451,22
Datum | KM stand | Afst. | Afstand | Hoev. | Wegtype | € | ø | Opm. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
08-10-2014 | 220.067 | 553,4 | 34,63 l | 58,84 | 6,26 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
04-10-2014 | 219.514 | 571,4 | 36,13 l | 61,75 | 6,32 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
21-09-2014 | 218.943 | 656,4 | 41,62 l | 71,54 | 6,34 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
20-09-2014 | 218.287 | 565,8 | 34,61 l | 47,31 | 6,12 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
12-09-2014 | 217.721 | 712 | 42,72 l | 73,44 | 6,00 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
03-09-2014 | 217.009 | 676 | 43,29 l | 73,98 | 6,40 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
30-08-2014 | 216.333 | 564 | 37,66 l | 64,36 | 6,68 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
21-08-2014 | 215.769 | - | - | 66,98 | - | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig |
- Vorige
- Volgende
Gemiddelden Renault Clio 1.6 16V
Verbruik
Aantal: | 3 | |
Hoogste: | 7,57 | l/100km |
Laagste: | 6,30 | l/100km |
Gemiddeld: | 7,24 | l/100km |
Fabrieksopgave: | 7,00 | l/100km |
Brandstofkosten
Aantal: | 3 | |
Hoogste: | 12,23 | €/100km |
Laagste: | 10,50 | €/100km |
Gemiddeld: | 11,08 | €/100km |