en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Uitvoering | Lupo 1.2 TDI 3L |
---|---|
Versnellingen | 5, Automaat |
Bouwjaar | 2005 |
Jaar van aanschaf | 2010 |
KM-stand bij aanschaf | 100.000 km |
KM-stand laatst | 140.000 km |
zuinig auto 1:27
belastingvrij.
Lijkt aantrekkelijk maar er moet nogal wat aan gebeuren om hem op de weg te houden.
In 15.000 km wiellager, storingen uitlezen,
stukje draadboom vervangen.
Verder gewoon banden remblokjes.
Storing in electrische raam schakelaar.
Knopje stoel breekt af.
Het schakelen met de schakelrobot werkte in deze lupo goed.
Rampzalig vond ik de vering.
Op de snelweg rijd hij echt goed.
Bij een verkeersdrempel is de vering zeer slecht.
Leuk in gereden maar voor besparing hoef je het niet te doen, gaat op aan gedoe vanwege veel kwalitatief slecht onderdelen.
Na ook een 1.2 tdi van audi gehad te hebben houd ik het voor gezien met VAG en ben overgestapt op bwmw 316 op gas.
een berichtje van eigenaar,
de koppeling blijkt volgens een deskundige te snel slijtende onderdeel te bevatten bij de druklager.
Hierdoor was afstelling nodig en vervroegde reparatie is naderend.
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.