Volkswagen Lupo 1.0 (1999)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Lupo 1.0 | 
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld | 
| Bouwjaar | 1999 | 
| Jaar van aanschaf | 1999 | 
| KM-stand laatst | 0 km | 
ERVARINGEN
Auto heeft een verrassend uiterlijk. Hebben de standaard met stuurbekrachtiging gekocht. Rijdt lekker pittig als je de toeren er in houdt. Mijn vrouw zit graag iets hoger.
Voelt als een stuk degelijkheid, hoewel we wel wat storingen gehad hebben. Een die er nog steeds inzit is het knipperen van het lampje van de koelwatertemperatuur. Hebben al twee keer het reservoir met voeler vernieuwd en zelfs de klok vervangen (70% coulance). Was aanvankelijk weg maar komt steeds weer terug ondanks het juiste niveau van de koelvloeistof. Wie weet de oplossing? Los maken van de draad helpt niet.
Ook de rammels achterin zijn er nog steeds.
PROBLEMEN
Krakende startmotor.
Vocht in koplamp. Kapje is na het vervangen van een lamp zeer moeilijk te sluiten.
Krassende achterremmen.
Portierslot ging niet meer dicht. Vervangen.
Klink binnen van portier afgebroken.
- Betrouwbaarheid
 - Prestaties
 - Comfort
 - Kosten
 - Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
 
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Praktijkverbruik Volkswagen Lupo: Voorganger Up een zuinigheidswonder?

Toen Volkswagen voluit voor diesel ging: de XL1 en Lupo 3L

Volkswagen Lupo GTI & Volkswagen Up GTI - Oud & Nieuw

Volkswagen Lupo 3L - 2000 - 548.000 km - Klokje Rond




Lezersreacties (0)
Reageren