Toyota Verso 1.8 16v VVT-i Dynamic Business (2010)

autoreview

Toyota Verso
Toyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota Verso

Signalement

UitvoeringVerso 1.8 16v VVT-i Dynamic Business
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf139.000 km
KM-stand laatst139.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Betrouwbare gezins auto

  • 139.000 km

Mijn Opel Meriva van 2011 had een elektrische storing die niet meer te herstellen was. Op zoek naar een jongere ruime betrouwbare auto, liefst een Koreaan of Japanner. Gezien de erg hoge occasion prijzen ging ik wat ruimer kijken, en zag jij de Toyota dealer deze Verso staan. Een 5p. Een jaar ouder dan de Opel, maar: een Toyota ( betrouwbaar) ruim, alle opties: climate control, achteruitrijcamera, panorama dak, stoelverwarming, navi(wel verouderd), klaptafels voor de kids, zonneschermen bij de achterdeuren (kinderen zijn er erg blij mee). Hij rijdt goed, vering beetje stug, en eerlijk: de Opel stuurde wat scherper en met meer gevoel. Bewust voor de 1.8 gekozen omdat ik de 1.6 te licht vind. Ondertussen al 3000 km gereden, zowel lange afstanden als korte ritten in het dorp, en ik rij gewoon 1:14.6.... dus ik snap al die 1.12/13 niet, je kan al heel vroeg opschakelen. En o wat schakeld hij lekker. Koffer is met 484 op het oog niet mega groot, maar hij heeft door ontbreken van reservewiel een mega vak onder de bodem. Ook de 3 stoelen (ipv achterbank) kun je individueel op een rail schuiven of plat klappen. Key-less entree en de start knop maken deel auto extra luxe. O ja: hij heeft ook nog een gekoeld dashboard (bovenste van de 2), 2 geheime opbergvakken voor de achterstoelen en zoals Toyota dat vaker heeft: een lade onder bijrijdersstoel. De meters in het midden wennen gelijk, ze staan niet echt in het midden en zijn echt op je gericht.
Kortom: ruime luxe gezinsauto met een krachtige en zuinige 1.8.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.