Seres 3 (2022)
autoreview
Signalement
Uitvoering | 3 |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2025 |
KM-stand bij aanschaf | 23.500 km |
KM-stand laatst | 23.500 km |
Eerste indruk Seres
- 23.500 km
De (elektrische) Seres aangeschaft bij de dealer in Vlaardingen. Deze dealer werkt op basis van vertrouwen. De Seres was voor mij een onbekende auto maar gezien de hoge instap een passend alternatief voor de Nissan Leaf. Op zaterdag de Seres opgehaald en op maandag gelijk de vuurdoop met een ritje naar België. De Seres rijdt fijn, zit prima en is overzichtelijk. De actieradius met ruim 340km is acceptabel. De Seres is ruim en heeft voldoende been- en hoofdruimte. Ook de bagageruimte is voldoende. De auto rijdt fijn, is rustig en heeft 3 standen: normaal, sport en eco. Het is geen 'snelheidsmonster' maar de Seres kan prima mee in het huidige verkeer. De bediening is standaard en alles is relatief eenvoudig te bedienen. Een verbeterpunt is het navigatiesysteem, dat is met grote regelmaat 'de weg' kwijt. Ook het ontbreken van de dode hoek detectie is jammerlijk. De eerste indruk van de Seres is dus zeker positief. Veel auto tegen een relatief lage prijs. De inruilwaarde van de Seres is wel een aandachtspunt waar de potentiele koper rekening mee moet houden. De aanschafprijs is relatief laag, een eventuele inruil levert waarschijnlijk niet veel meer op, tenzij electrisch rijden de komende jaren een 'hit' wordt. Het oprijden van de Seres ligt, op dit moment, het meestal voor de hand. Op de weg is de Seres niet in grote getallen te spotten. Voor het geld, en zeker als occasion, is het een prima electrische auto.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.